6è dibuixa amb l’Enric Font

La Programació de l’Àrea de Visual i Plàstica feta en col·laboració amb la Fundació Arranz-Bravo dins el Projecte Tàndem ens està donant l’oportunitat d’aprendre nous conceptes i millorar el dibuix.

Com cada any l’Enric Font ve a l’escola i ens ensenya noves propostes.

Aquesta vegada hem utilitzat molt emocionats una barra de llapis carbonet i hem explorat des del dibuix com representar el nostre entorn més proper:

Primer, hem tingut de model una caixa de cartró i hem reproduït el que veiem cadascú de nosaltres, tenint en compte dues cares de la caixa.

En segon lloc, hem sortit al carrer i hem dibuixat el nou edifici del casal de la gent gran del costat de l’escola.

Un altre grup, ha estat dibuixant les columnes del pati des de diferents perspectives.

I finalment, hem tornat a l’aula i ens han fet la proposta de dibuixar una nova caixa i convertir-la en un edifici.

Ha estat una experiència molt emocionant on hem pogut observar i aplicar alguns conceptes matemàtics de geometria que ja coneixem,  com la mida dels angles que formen les arestes de cadascuna de les cares de les caixes i de l’edifici.

Aquí us deixem un recull de fotos de les activitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *