Inici de curs 2019-2020

El setembre ha arribat i l’escola ha començat!

Benvingudes totes i tots: noies, nois nenes, nens, mares, pares i famílies. Ja tornem a ser aquí i esperem que aquest curs sigui profitós per a tothom. Que sigui un curs de reptes, oportunitats i objectius assolits. Per això, tot l’equip de l’Escola La Carpa us desitgem un bon inici del Curs 2019-2020.

També us volem dir que si us fixeu bé! Aquests dies descobrireu alguns canvis a l’escola. Mireu amb atenció els lavabos del primer pis al passadís de 1r i de 6è: estan totalment renovats. Observeu l’escala de l’edifici nou on hi ha les classes de 2n i 4t: l’han pintada i fa molt de goig.  I també hi ha canvis a les aules de P3: s’ha canviat el terra, ara imita el parquet i és més acollidor. Estem segurs que us agradarà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *