VISQUEM LA DANSA

Els alumnes de 6è el dijous 20 hem anat al Centre Cultural a veure el Trencanous de Txaikovski. Hem pogut gaudir en directe de tot allò que havíem estat treballant i estudiant tan a l’escola com al taller dels exploradors de la dansa. Com que l’obra dura gairebé una hora i mitja només hem pogut veure l’última part , el viatge pel país dels dolços.

Un cop hem arribat a l’escola els alumnes n’han fet un treball d’autoavaluació d’aquesta activitat han arribat a les següents conclusions .

*La majoria d’ells/es han estat d’acord en valorar positivament l’activitat per continuar.la fent el curs vinent.

*Malgrat no es un estil d’espectacle que haurien anat a veure , ha estat una bona oportunitat per conèixer alguns aspectes que no s’havien imaginat.

*Treballar l’obra abans els ha permès entendre molt millor el que els ballarins amb les seves coreografies els volien explicar.