Sortida a la Nova Jazz Cava

El dimecres dia 16 de maig els alumnes de 5è vam anar d’excursió a la Nova Jazz Cava de Terrassa.

Varem escoltat un concert de Jazz a càrrec de 4 musics que van interpretat diferents peces musicals amb la bateria, el contrabaix, la guitarra elèctrica i la veu.

Entre cançó i cançó ens van explicat  informacions sobre aspectes relacionats amb el jazz : tipus de músiques, com va començar, on es tocava….També van parlar sobre la guitarra elèctrica: les parts, com es produeix el so , les diferències entre alguns tipus de guitarres..

En aquest concert la sala estava plena d’alumnes d’altres escoles.

La cantant ens va convidat a practicar una forma de cantar que es diu “scat” . Es tracta de cantar improvisant una melodia fent servir sons imitant a un instrument. També hem acompanyat una cançó picant de mans però amb estil de Jazz que es picant la 2a i 4a pulsació del compàs

El que mes ens va sorprendre va ser : l’edifici de la Nova Jazz Cava (la forma i el sostre), com s’expressaven els músics  quan tocaven les cançons,

El que més en va agradava ser : escoltar la música en directe i veure els instruments de molt a prop.

El que menys ens va agradar va ser:  el so ( era massa fort i feia molta ressonància),que no s’escoltaven clarament el contrabaix i sonava massa fort la guitarra elèctrica, que havien molts alumnes i que estàvem una mica apretats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *