Projecte “La Nostra Riera”

L’alumnat de 6è ha realitzat un projecte anomenat La Nostra Riera. Han treballat en petit i gran grup per tal de consensuar certs aspectes del projecte i poder realitzar-ho. Una vegada acabat, l’han presentat a la First Lego League que ha tingut lloc a la Universitat Autònoma de Barcelona.

El projecte ha consistit en cercar un problema de l’entorn per tal de poder buscar una solució tecnològica. S’han centrat en la riera i, concretament, en l’augment del cabal que les últimes pluges han provocat de manera significativa. La creació d’un detector que avisi a la població propera i a un centre d’emergències per tal d’enviar sms, ha estat la solució que han trobat per tal de millorar la seguretat del veïns del barri de Can Parellada.

Finalment,aquest projecte també l’han compartit amb companys/es de 5è i 4rt de l’escola.

Una gran feina en equip. Felicitats.