La Setmana Cultural a Cicle Superior

La Setmana Cultural d’aquest any ha estat centrada en l’espai. L’alumnat de cicle ha fet diferents tallers: creació de constel·lacions, visionat i reproducció de les fases de la formació de la Terra, creació de galàxies i preparació de la decoració del hall de l’escola. A més, han iniciat un Lapbook amb molta informació sobre l’espai ( arribada a la lluna, el sistema solar, què hi trobem a l’espai, astronautes famosos…).

La sortida al Centre d’Astronomia de Sabadell també ha format part de la setmana, sent especial per la trobada amb l’astronauta Pedro Duque.

Per finalitzar la setmana, el nostra alumnat s’ha encarregat de controlar les proves de la Gimcana de divendres a on, l’alumnat de tota l’escola, junt amb les seves families, han pogut gaudir i aconseguir el seu carnet d’astronauta.

S’ho han passat d’allò més bé i han aprés moltes coses sobre el tema.