JORNADA SOBRE RODES A CICLE SUPERIOR

El primer dia de l’últim trimestre d’aquest curs, els i les alumnes de Cicle Superior han pogut gaudir d’una jornada sobre rodes. Han portat de casa patinets, bicicletes, patins… en definitiva, tot el que porti rodes. S’ho han passat d’allò més bé fent una activitat física d’una manera diferent a la que estan acostumats a l’escola.

Aquesta jornada ha estat possible a l’organització per part dels delegats i delegades de cicle que, junt amb la coordinadora de delegats i la mestra d’educació física, han donat resposta a les demandes fetes per l’alumnat de Cicle Superior.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *