JA HA ARRIBAT EL TIÓ!!!

Avui ha arribat a l’escola el Tió!!!!

A les 10.45h han arribat unes cartes. a l’escola per les classes de la Lluna, dels Bombers i les Bomberes i la classe del Cel.

Les cartes ens deien que havia arribat a l’escola el Tió però que estava amagat al pati! Així que tots els infants de la comunitat de petits ens hem posat el nostre abric i hem sortit al pati a buscar el Tió.

Entre tots l’hem trobat i ara els tions descansaran davant de les nostres classes ben abrigadets amb una manta.

Els infants de la comunitat de petits els cuidaran i cada dia li posaran una miqueta de menjar perquè estigui ben ple!!!!

Ja estem preparats per començar a celebrar el Nadal.