Finals d’Atletisme a Can Jofresa

La nostra escola ha participat amb èxit a les finals d’atletisme a Can Jofresa realitzades el 24 de maig de 2023. Malgrat la dura competència, els alumnes seleccionats per a representar-nos han aconseguit una meritòria tercera posició a nivell d’escoles de Terrassa. Volem destacar les dues medalles aconseguides, una d’or pel Bilal El Khili en la prova de resistència i una altra de plata en velocitat aconseguida per l’Aina Santamaria. Més enllà dels resultats i encara que només haguem aconseguit dues medalles, és important destacar que cada participant de la nostra escola ha lluitat i s’ha esforçat molt en cada prova. El nostre alumnat han demostrat el seu talent i dedicació. Estem molt orgullosos de tots els/les participants i les seves notables actuacions. Amb la seva perseverança i passió per l’esport, estem segurs que continuaran creixent i desenvolupant-se com a atletes excepcionals.

Reportatge fotogràfic a Fotos Escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *