Visita a la Fundació Miró

Aquest curs, els alumnes de P3, P4 i P5 estem fent el Projecte de plàstica sobre la Fundació Miró. Per això, hem anat a fer una visita i hem pogut veure de ben a prop les obres d’en Joan Miró.

Per veure les fotos cliqueu la imatge.

LA MONA DE PASQUA

Els nens i nenes d’Ed. Infantil hem fet una mona de Pasqua. Estava boníssima!!!

Per veure les fotos cliqueu la imatge

Colònies a Can Vilalta

Els nens i nenes de P4 i P5 han anat de colònies a Can Vilalta (Moià). Allà han fet d’aprenents de bruixot i han viscut una gran aventura per salvar el bruixot Tabalot.

 

 

P4 – EXPERIMENT: EL VOLCÀ

FA UNES SETMANES, ELS NENS I NENES DE P4 VAM FER L’EXPERIMENT DEL VOLCÀ, PERQUÈ UN DIA, EN EL MOMENT DE LA CONVERSA, VA SORTIR EL TEMA DE L’ERUPCIÓ DEL VOLCÀ QUE ESTÀ PASSANT A LA PALMA.

CLIQUEU SOBRE LES FOTOS PER PODER VEURE EL VÍDEO ON EXPLIQUEM QUÈ ES NECESSITA, EL PROCEDIMENT I EL RESULTAT, AIXÍ EL PODREU FER A CASA.

ENS AGRADA FER EXPERIMENTS!!!