NIUS A INFANTIL
29/06/23Durant el curs hem dut a terme els nius, que són espais amb temàtiques diverses on els infants escullen on volen anar i es barregen entre infants del mateix cicle.
Durant el curs hem dut a terme els nius, que són espais amb temàtiques diverses on els infants escullen on volen anar i es barregen entre infants del mateix cicle.
Els nens i nenes de I4 i I5 vam anar de colònies el 22 i 23 de maig a la casa de colònies de “La Figuera” de Castellnou del Bages. En arribar vam fer dinàmiques de coneixença amb els monitors de la casa, després vam anar a deixar les coses a les habitacions, va ser molt divertit poder escollir lliteres i preparar tot el que necessitàvem per passar el dia.
Després de dinar ens vam trobar al gran indi i ens va explicar que havia perdut el seu tòtem. Vam fer vàries activitats i proves per poder ajudar-lo: vam fer una excursió i vam muntar tipis, vam cantar i ballar, ens vam fer una corona amb una ploma, tir amb arc, jocs de cucanya i finalment al joc de nit vam aconseguir l’última peça del tòtem. El menjar era boníssim i ens ha agradat molt l’experiència.
Per veure les fotos cliqueu la imatge
El dilluns 8 de maig, l’alumnat d’infantil van poder gaudir d’una activitat proposada des del Museu del Cinema de Girona. La proposta consistia en un petit espectacle d’ombres on les translúcides i els colors en van ser els protagonistes. Era la història de la cuca Lluca, una cuca de llum que s’havia perdut i va recórrer diferents paratges que ens va permetre descobrir llums brillants. El final, la vam ajudar tot creant la nostra cuca de llum en què vam poder experimentar amb la llum i les ombres.
Us deixem l’enllaç de les fotos de cada classe: I3 Crispetes, I4 Claquetes i I5 Càmeres.
El passat 19 d’abril, el Lab 0-6 de Manresa van venir a oferir-nos diferents propostes científiques. Els infants d’infantil van introduir-se en activitats d’enginyeria i tecnologia, per poder veure del funcionament d’algunes coses que utilitzem al dia a dia.
Us deixem les fotos de cada classe.
El dia de Dijous llarder tot caminant vam poder gaudir de l’entorn que envolta Callús.
El gener vam fer la sortida al Cinema de Manresa, on vam visitar a la zona de projecció i després vam gaudir de la visualització de la pel·lícula “El gat amb botes”. Ens va agradar poder descobrir les màquines de projecció actuals i poder veure una d’antiga.
Aquest curs els nens i nenes de E.I.5 hem acabat el projecte de l’Hotel d’Insectes, el qual vam començar el curs passat. Estem molts contents del resultat, ja que hi hem dedicat molt d’esforç. Ara només ens falta anar-lo observant al llarg del curs per veure quins insectes hi van, i anar-lo cuidant.
Al finalitzar el projecte, vam fer un díptic informatiu i vam convidar les famílies a venir-lo a veure.
Al llarg del curs, els nens i nenes d’educació infantil han treballat l’aprenentatge de la llengua anglesa a través de cançons, jocs i contes (The very hungry caterpillar, Brown Bear, The gingerbread man, Pete the Cat, A shark in the park…). A banda de les… Llegeix més»