Conferència de la Roxana

EL CAVALLET DE MAR
 
Aquesta setmana ha estat el torn de la Roxana.
Ens ha fet la conferència sobre el cavallet de mar, un curiós animalet vertebrat que viu al mar Mediterrani.
Sabíeu que qui porta els ous a la panxa és el pare?
Doncs això i altres coses curioses hem après d’aquest animal.
 

CONFERÈNCIA NORA: LA MÀQUINA DE COSIR

Aquest divendres dia 8 de novembre, la Nora Sánchez ens ha fet la conferència sobre la màquina de cosir. Un invent molt útil que va estalviar feina als sastres i a les modistes però que ells no veien amb  bons ulls, sobretot al principi… Ens ha agradat molt com ho has fet,  Nora!
 
Vegeu les fotos:
 
 

SORTIDA AL MONTSENY

El dijous dis 7 de novembre, els nens i les nenes del cicle mitjà vam anar a Santa Fe del Montseny a fer un petit itinerari de natura. Vam poder gaudir d’una passejada entre faigs, pinedes i castanyers. També vam poder observar com l’home aprofita la força de l’aigua per fer un pantà i per fer electricitat. Tot plegat va resultar ser una sortida molt interessant!!!!
 

Si voleu veure les fotos que vam fer cliquet la foto:

 

 
 
 
 
 

CASTANYADA 2019

ELS ALUMNES DEL CICLE MITJÀ HEM CELEBRAT LA CASTANYADA A L’ESCOLA.

A LA TARDA HEM PARTICIPAT A LA COLLA DE JOCS QUE HAN PREPARAT ELS ALUMNES DE SISÈ. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ. DESPRÉS DELS JOCS HEM MENJAT CASTANYES!!!

Per veure les fotos clique a la foto:

 

CONFERÈNCIA YASSINE: EL RATPENAT

El dijous 24 d’octubre en Yassine ens va fer una conferència sobre el ratpenat. Sabíeu que el ratpenat és l’únic mamífer que vola? Doncs aquestes i altres característiques del ratpenat el Yassine ens les va explicar molt bé!!!
 
 

CONFERÈNCIA  LA MÀQUINA DE FOTOS

Aquest dijous dia 31 d’octubre,  la Debi Baldomà ens ha fet la conferència sobre la màquina de fotos. Ens ha explicat  quin van ser els seus inicis i els seus inventors. També ens ha explicat com funciona. Ha estat molt interessant. Gràcies Debi!!!
 
Per veure les fotos cliqueu a sobre de la foto:
 
 

CONFERÈNCIA: El monopatí

El dia 24 d’octubre de 2019 en Martí Travesset ens ha fet la conferència sobre el monopatí. Ens ha explicat en quin moment va aparèixer, per què, quins tipus de monopatí hi ha, com es diuen les pistes,… Moltes gràcies, Martí!!

Aquí teniu les fotos de la seva conferència:

 

CONFERÈNCIA: El pi pinyer

Aquest dijous, 17 d’octubre, en Pol Álvarez va obrir el cicle de conferències d’aquest curs.
Ens va parlar sobre el Pi pinyer. Va explicar moltes coses interessants i també va compartir amb nosaltres alguns materials per observar, manipular o tastar.
Moltes gràcies Pol!!

A 4t FEM DE PADRINS LECTORS

Aquest curs 2019-2020, els alumnes de 4t fem de padrins lectors amb els nens i nenes de 2n. Els dimarts al matí, aprofitem la mitja hora de lectura i ens reunim padrins i fillols per compartir un llibre, una revista o alguna altra cosa que ens interessi llegir.