VISITA D’EN JOSEP GARCIA CAMPIÓ MUNDIAL D’ENDURO

El dia 11 de desembre de 2019, en Josep Garcia, motorista surienc d’Enduro i campió del món l’any 2017 d’aquesta modalitat, ha visitat l’escola Joventut de Callús. En Josep ha respost a la crida que els alumnes de tercer de primària li van fer ja que, aquests curs han iniciat un projecte relacionat amb el nom de la seva classe: Ashely Fiolek. L’Ashley, com en Josep, ha estat una motorista nord-americana campiona de motocròs. Per tal de conèixer millor el món de l’alta competició i  el món de l’Enduro,  en Josep ha mantingut una conversa amb els alumnes de tercer i de P.4 A el nom de la classe dels quals és Laia Sanz, en la que ens ha explicat moltes coses, per exemple: com es va iniciar en el món del motorisme des de ben petit, en quin moment va guanyar la seva primera competició, com s’entrena, quin equipament porta, quines emocions sent en competició, qui el recolza i qui són els membres del seu equip, per quins llocs ha viatjat i ha competit, quins han estat els seus millors premis…Tot plegat ha resultat una xerrada molt i molt interessant en la que, a més, en Josep Garcia ha animat als nens i les nenes a aprendre molt dins l’aula, sobretot a aprendre idiomes i, també els ha recomanat que li donem un gran valor al treball sobretot si aquest treball va lligat a un gran somni, com és el seu cas: ser una campió mundial !!!! Moltes gràcies Josep !!!! 
 
I moltes gràcies  a en Xevi Crespillo i Carles Codina per fer possible aquesta trobada!!!

VISITA DE L’ARNAU MONTIEL. ESPORTISTA

L’Arnau és un jove de Callús de 22 anys i exalumne de l’escola. Des que era ben petit, la seva vida ha estat estretament lligada al món de l’esport. És la seva passió.
Actualment, a banda de practicar uns quants esports, es dedica a participar en triatlons.
El triatló és una prova esportiva que combina tres modalitats: natació, ciclisme i cursa a peu.
L’Arnau ens ha transmès la seva il·lusió per l’esport, l’esforç que representa estar preparat per allò que desitges i l’emoció i valor d’uns somnis de futur.
Nosaltres, la classe Yusra Mardini, li desitgem molta sort en el seu camí!!!
Gràcies per compartir les teves vivències Arnau!!

 

CONFERÈNCIA DEL ROGER

 ELS BACTERIS


Avui, dijous 5 de desembre de 2019, el Roger ha exposat a classe la seva conferència sobre els bacteris. Ara ja sabem qu e són molt importants per a la nostra vida i ens ha deixat ben encuriosits quan ens ha explicat la seva manera de reproduir-se!!

Gràcies Roger!!

CONFERÈNCIA DEL MARCEL

EL CAMAGROC

El Marcel ens va fer la conferència d’un bolet que trobem als nostres boscos, EL CAMAGROC.

Vam aprendre que els bolets no són plantes, són fongs. I entre tots vam decidir que en volíem saber més coses i que ho estudiarem una mica més a fons.

 

CONFERÈNCIA DE L’ORIOL

 EL CABIROL
El dia 21 de novembre, l’Oriol Cervantes va presentar la conferència del cabirol. 
Vam aprendre un munt de característiques i curiositats d’aquest mamífer que, si estem de sort, el podem veure pels voltants del nostre poble. 
Gràcies Oriol!!

 

CONFERÈNCIA d ‘EN PIERO: EL COTXE

El divendres dia 29 de novembre en Piero, de la classe de tercer, ens va fer la conferència sobre el cotxe. Ens va explicar coses molt interessants i, al final, ens va dir una endevinalla relacionada amb el mon del motor.

Molt bé, Piero!!!

Vegeu-ne les imatges:

 

ELS NENS I LES NENES DE TERCER VAN A P-5

El dijous dia 28 de novembre, els nens i les nenes de tercer vam anar a la classe de P-5 ja que, els nens i les nenes de P-5 ens van envair una carta on ens demanaven que els ensenyessim els euros.

Ho vam parlar entre tots i vam decidir agafar quatre quantitats: 1 euro, 2 euros, 5 euros i 10 euros. Amb aquestes quantitats vam fer uns jocs que van ajudar als nens i les nenes de P-5 a conèixer millor les monedes. Tots hem pogut aprendre de tots!!!

Vegeu-ne les fotos:

 

CONFERÈNCIA GEDA: EL RELLOTGE

El divendres dia 22 de novembre, la Geda de tercer ens va fer la conferència sobre el rellotge. Ens va explicar coses molt interessants, fins i tot ens va ensenyar una pàgina web per poder fer un rellotge de sol de paper. Gràcies, Geda!!!

 

CONFERÈNCIA LIS: L’ORDINADOR

Aquest divendres dia 15 de novembre,  la Lis ens ha fet la seva conferència sobre un invent que ha anat canviant molt des que es va inventar i que, ara, resulta imprescindible per a dur a terme moltes feines.
Gràcies Lis per compartir-ho amb nosaltres!

Cliqueu la foto: