2n. El nostre primer trimestre

Sembla mentida què ràpid ha passat el primer trimestre! I ara! Ja arriba Nadal!
Al llarg d’aquests mesos els vostres fills i filles han treballat de valent, s’han esforçat, s’han divertit i fins i tot s’han convertit en petits i petites escriptors i escriptores. Han fet… Llegeix més»

Sortida al museu dels dinosaures en Sabadell

El divendres 26 de desembre, els nens i nenes de cicle inicial vam visitar el Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miguel Crusafont de Sabadell per conèixer la petjada que van deixar els dinosaures a Catalunya.
Després, vam anar a dinar i a jugar al Parc… Llegeix més»

2n_Anem a jugar al Casal de Jubilats

Aquest dilluns els nens i les nenes de segon hem anat a visitar el Casal de Jubilats. Hem estat jugant a jocs de taula amb els nostres avis i àvies de Callús i ens ho hem passat molt i molt bé.
Ja tenim ganes de tonar… Llegeix més»