El meravellós món dels escacs
18/02/22
Avui els de Cicle Inicial han rebut la visita del Marc que ens ha introduït al món dels escacs, explicant-nos les peces, com col·locar-les i alguns moviments especials: l’enroc, la coronació,…
Hem jugat i après molt.
Clicant a la imatge inferior podeu veure les fotos.
Llegeix més»
Cim d’àligues
09/02/22El dimecres dia 9 de febrer, els nens i nenes de Cicle Inicial hem visitat el centre d’acollida d’aus ‘Cim d’àligues’ a Sant Feliu de Codines.
Primer hem conegut el món de diferents aus rapinyaires com ara el mussol, el duc, l’òliba, el falcó, l’àguila, l’aligot,… Llegeix més»
This animal is for me / This animal is for you
21/12/21Clicant a l’enllaç podeu veure videos dels alumnes de 1r practicant la llengua anglesa. Podeu veure els alumnes de 1r A i 1r B.
https://photos.app.goo.gl/wQ9VA7aVBK5nPxvU9
2n. El nostre primer trimestre
Sembla mentida què ràpid ha passat el primer trimestre! I ara! Ja arriba Nadal!
Al llarg d’aquests mesos els vostres fills i filles han treballat de valent, s’han esforçat, s’han divertit i fins i tot s’han convertit en petits i petites escriptors i escriptores. Han fet… Llegeix més»
Moments per compartir 1rB
21/12/21Hola famílies,
Aquí teniu un recopilatori de moments viscuts a l’aula amb els alumnes de 1rB, per veure les fotos cliqueu a l’enllaç.
https://photos.app.goo.gl/hdDn28qadPTkxdZbA
Musica a 2n. amb ‘Kokoleoko’

Voleu veure com els nens i nenes de segon seguim el ritme amb la cançó “Kokoleoko”?
És una cançó tradicional de Ghana, un pais de l’oest d’Àfrica.
Mireu el vídeo i gaudiu!
Sortida al museu dels dinosaures en Sabadell

El divendres 26 de desembre, els nens i nenes de cicle inicial vam visitar el Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miguel Crusafont de Sabadell per conèixer la petjada que van deixar els dinosaures a Catalunya.
Després, vam anar a dinar i a jugar al Parc… Llegeix més»
2n_Anem a jugar al Casal de Jubilats
Aquest dilluns els nens i les nenes de segon hem anat a visitar el Casal de Jubilats. Hem estat jugant a jocs de taula amb els nostres avis i àvies de Callús i ens ho hem passat molt i molt bé.
Ja tenim ganes de tonar… Llegeix més»



