La deixalleria mòbil ens visita

A l’escola vam rebre la visita de la deixalleria mòbil i vam aprendre amb l’activitat ‘Els nostres residus’ quin és el contenidor correcte on hem de llençar-los.
També vam poder veure la importància de la deixalleria mòbil i vam tenir l’oportunitat de veure com és per… Llegeix més»

Sortida de tardor

El passat dilluns 27 de setembre, els nens i nenes de primer i segon, vam anar a fer una sortida per l’entorn per observar i recollir elements de la tardor. Vam trobar molts bolets verinosos i vam collir troncs, pinyes, pedretes, fulles i molts aglans.
Vam… Llegeix més»