CONCERT DISSABTE 9 DE MAIG AL TEATRE MONUMENTAL
Els alumnes de 2n van brillar al Teatre Monumental de Mataró, conjuntament amb altres escoles de la ciutat. Enhorabona sou uns artistes!
Si voleu veure més imatges de l’assaig i el concert feu un clic a l’enllaç.



