El gust per la lectura. Mira. 5è de primària.

Després de llegir el llibre, els alumnes de cinquè han triat un dels personatges per afinitat o perquè els ha agradat.
Ens hem agrupat en grups, els alumnes han parlat de com són els personatges, en què s’identifiquen en què no.
Finalment, han fet un dibuix.
Els alumnes… Llegeix més»

Taller d’anglès en l’espai migdia

Taller d’anglès en l’espai migdia. Iniciem amb molta il•lusió l’activitat d’anglès oral en l’espai migdia amb l’alumnat de sisè. Donant oportunitats per millorar la comunicació en llengua anglesa. La Justina acompanyarà als grups a través de diferents dinàmiques i jocs.

DENIP

Celebrem el Dia de la Pau i la no-violència a l’escola. L’alumnat ha preparat unes capses amb imatges i paraules significatives. A les aules hem treballat la gestió d’emocions i la mediació entre iguals.

Finalment, hem fet un acte al pati on s’ha llegit un manifest i unes frases per no oblidar la importància de viure en un clima de pau i entesa.

5è de primària – Educació viària

Els alumnes de cinquè han gaudit d’un taller de circuit de bicicletes emmarcat dins de la setmana europea de la mobilitat. Durant l’activitat moderada per agents de la policia urbana han après a respectar els vianants i els senyals de trànsit passant-ho molt bé.

Llegeix més»

Iniciem el programa GEP a l’escola.

GENERACIÓ PLURILINGÜE (GEP)
El GEP és un programa del Departament d’Ensenyament en què participen un conjunt de centres de tot Catalunya i que té com a objectiu millorar la competència lingüística i plurilingüe de l’alumnat.
A través d’aquest projecte els alumnes tenen més oportunitats d’utilitzar l’anglès… Llegeix més»

Terratrèmol al Marroc.

La comunitat educativa que forma l’Escola Josep Montserrat volem fer arribar tot el nostre suport al poble marroquí i el nostre condol a les famílies afectades pel terratrèmol del passat divendres.