Benvinguts i benvingudes!

Benvolgudes famílies si feu un clic a la imatge accedireu a l'enllaç delcalendari de preinscripció escolar.
Aquest dilluns l’alumnat de 3r va realitzar un taller de fruites i hortalisses. Han après de forma vivencial com crear diferents àpats equilibrats i han gaudit d’un esmorzar saludable.
Els alumnes de 4t i 6è han estat de colònies a Llefranc dies 1,2 i 3 de juny. Aquí us deixem unes imatges.
Assaig i concert dissabte 16 de maig: “L’últim rellotge” Hi han participat nostres alumnes de 5è conjuntament amb altres escoles de la ciutat, al Teatre Monumental de Mataró. Enhorabona a tothom! El concert ha estat un èxit! Espectacular! Sou uns artistes. Per veure més imatges de l’assaig podeu feu un clic a l’enllaç. FOTOS DE […]
CONCERT DISSABTE 9 DE MAIG AL TEATRE MONUMENTAL Els alumnes de 2n van brillar al Teatre Monumental de Mataró, conjuntament amb altres escoles de la ciutat. Enhorabona sou uns artistes! Si voleu veure més imatges de l’assaig i el concert feu un clic a l’enllaç. CONCERT LA CLIKA
3rVolem compartir amb vosaltres el treball que ha preparat l’alumnat de tercer una vegada llegit el llibre: “Els contes de fantasmes de l’avi.” de James Flora. Feu un clic aquí per escoltar-lo “Els fantasmes de l’avi”. 5è Volem compartir amb vosaltres el treball que ha preparat l’alumnat de cinquè una vegada llegit el llibre: “Ronia. […]
Divendres 24 d’abril els nens i nenes de cinquè van anar a la biblioteca Pompeu Fabra, però no per llegir. Van poder participar al “Catashow”, un concurs dinàmic i divertit a través de la llengua catalana. S’ho van passar molt bé!
El dia de Sant Jordi a l’escola fem un munt d’activitats. Aquí uns en deixem una mostra. Concert i ball dels nostres Gegantons Mario i Síndria a l’escola i passejada per Mataró amb els grups de cicle inicial. Petit concert i ball dels nostres Gegantons en Mario i la Sindria. Tallers de Sant Jordi a […]
Divendres 10 d’abril els alumnes de cicle mitjà van anar d’excursió al Cim d’Àligues a Sant Feliu de Codines.
L ‘últim dia del trimestre a l’escola vam organitzar una jornada esportiva per fomentar l’exercici físic i la bona alimentació.Vam anar al Camp de fútbol Municipal del Camí del Mig. Aquesta activitat forma part del Programa SI de salut integral.
Els nens i nens d’infantil, aquesta tarda han tallat l’última cama de la Vella Quaresma. Han cantat algunes cançons i quina sorpresa!!! La Vella Quaresma els ha regalat un llibre amb els embarbussaments que cada divendres han recitat. En tallar l’última cama, ens acomiadem de la Vella Quaresma fins l’any que ve. Bona Setmana Santa.
A l’escola fem mones de Pasqua a educació infantil i a cicle inicial. Que bones!!! Aquí us deixem unes imatges.
Els nostres alumnes de cicle mitjà van participar dimarts 24 de març a la jornada esportiva al parc central de Mataró, conjuntament amb altres escoles de la ciutat.
Els alumnes de 6è dilluns 23 de març van anar d’excursió. Aquesta activitat entra en el projecte “Coneguem els nostres parcs” al Parc natural del Corredor de la Diputació de Barcelona. Si en voleu saber més aquí a sota hi teniu l’enllaç. https://parcs.diba.cat/ca/web/coneguemelsparcs
Alumnes de l’Escola Josep Montserrat han participat al “Certamen de Lectura en Veu Alta” de Mataró. Volem agrair la seva implicació, esforç i entusiasme.
Esbrinem la ruta que fa el menjar dins del nostre cos i com extraiem energia i nutrients.
Un dels grups del GEP ha finalitzat les seves maquetes de green cities! Hem etiquetat cada element indispensable per a una ciutat sostenible i hem valorat com d’ecològica és la ciutat que hem creat amb el suport d’una bastida. Aquí us deixem un tastet del resultat final.
L’alumnat de 3r i 4t hem anat a la Sala Cabanyes a veure l’obra de teatre en anglès ‘Robin Hood’ de la companyia IPA Productions. Ens han tret a l’escenari i ens hem divertit molt!
Divendres 20 de febrer de 2026 vam celebrar el dia de les llengües maternes. Moltes gràcies a les nostres famílies de diferents nacionalitats per participar-hi!
El passat dijous 5 de febrer els infants d’infantil vam gaudir d’una autèntica tarda de cinema.Entrada en mà, cartell anunciant la pel-lícula TROLLS, i un refrigeri per acompanyar l’estona; Així és com hem conegut els personatges que donaran sentit a la nostra disfressa d’enguany.
Divendres 6 de febrer, l’alumnat de 3r va visitar el Parc de Bombers de Mataró.Primerament, ens van fer una xerrada sobre consells de protecció civil davant de diferents situacions d’emergència. A continuació vam poder veure les seves instal.lacions i, el millor de tot, va ser poder pujar al camió, utilitzar la seva mànega d’aigua i, […]
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress
