LLISTA DEFINITIVA PREINSCRIPCIONS CURS 22-23

Bon dia famílies,

Han sortit les llistes DEFINITIVES de les preinscripcions pel curs 22-23: en primer lloc hi trobareu penjada la llista definitiva dels alumnes ASSIGNATS al centre. En segon lloc hi trobareu les llistes dels alumnes preinscrits (en aquí veureu a quina escola us ha tocat si a la primera llista no hi sortiu) i per últim hi ha la llista d’espera del centre.

Recordem que si voleu fer  reclamació s’haurà de fer els dies: 13, 14 i 15 de juny. El format de la reclamació es pot treure de la pàgina web del Departament d’educació i sinó aquí a l’escola o a l’Ajuntament us en podem donar.

Aquestes llistes també estarà penjada a la cartellera de l’escola i recordem que en aquesta mateixa pàgina web hi podeu trobar  tota la informació del seguiment de la vostra  preinscripció.

El període de matrícula serà del 21 al 29 de juny: Des de l’escola us enviarem un correu amb la documentació que s’haurà d’adjuntar i informarem del dia de la reunió,   avancem que serà a principis de juliol a la tarda.

Per qualsevol dubte i/o aclariment ens podeu escriure al: a8026725@xtec.cat