MARRAMEU TORRA CASTANYES…!!!

Aquesta tarda hem celebrat  la  CASTANYADA. Ja fa dies que estem escalfant motors perquè la festa pugui ser el màxim de divertida!

Aquesta setmana va venir el Festotes  i,  avui al  matí, la Castanyera ha vingut a veure els més petits de la casa. Li han donat les castanyes que van trobar ahir perquè les pugués torrar.

Els nens i nenes de cicle inicial han marxat d’excursió a pel bosc de Sant Joan de Vilatorrada.

Els grans de l’escola han fet activitats relacionades amb la festa d’avui. A la tarda, tots plegats, hem continuat fent la castanyada al pati de l’escola ballant la dansa de la castanyera i menjant  castanyes ben torradetes i mandarines!

Moltes gràcies a l’AFA de l’escola per fer possible aquesta festa. 😉

Voleu veure com ens ho hem passat? Cliqueu els enllaços i gaudiu tan com ho hem fet nosaltres!

La Castanyada de la nostra escola!

Bona castanyada família Joncadella!!!