Investiguem sobre els volcans

Aquest final de trimestre les i els alumnes de 6è hem estat investigant sobre els volcans en relació amb la dinàmica de la Terra. Hi ha volcans al món que sempre estan actius? Pot tornar a explotar un volcà després de milers d’anys de l’última erupció? Com es poden classificar els volcans?

En grups petits ens hem hagut d’organitzar per escollir en quin format volíem treballar cada tema (digital, en paper o amb un recurs manipulatiu). A la vegada que seleccionar les paraules clau de cada un.

Al final cada grup ha escollit com volia mostrar la feina feta. Teníem tres opcions: amb una maqueta, una presentació o un lapbook.

Enhorabona per l’autonomia i responsabilitat que heu mostrat! Clicant a la imatge podreu veure algunes fotos del procés.