Bones Festes

L’escola ha acomiadat el trimestre d’una de les millors maneres que podem fer. Tots plegats gaudint del nostre concert de Nadal. Agraïm a tothom el temps i l’esforç  dedicat per organitzar i preparar l’acte.

EI-5 S’acosta el NADAL…

La visita del Festotes ens anuncia que s’acosta la festa del Nadal!

Els nens i nenes d’EI-5 sortim a buscar el tió; entre tots els nens i nenes d’educació infantil muntem el pessebre; ens visita el Fumera i… fem cagar el TIÓ!!

ANIVERSARIS EI3B

HOLA FAMÍLIES

EN AQUESTA CARPETA PODEU VEURE TOTS ELS ANIVERSARIS QUE ANEM CELEBRANT AL LLARG DEL CURS A LA CLASSE DE VENÈCIA. CADA MES ES VA ACTUALITZANT.

Santa Cecília

Avui hem celebrat a l’escola la Festa de la música, Santa Cecília. Els “nostres músics” ens han obsequiat amb diferents peces tocant els seus instruments.

No et gelis

El 25 de novembre va ser declarat Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers les dones. Aquest dia, ajuntaments i associacions, organitzen activitats dirigides a sensibilitzar la ciutadania per tal que homes i dones tinguem els mateixos drets, i per aprendre que els problemes… Llegeix més»

RECULL D’EXPERIÈNCIES KAPLA

El Cae va fer un curs de formació sobre: Tinc kapla a l’escola,  com en trec profit? La formadora és una mestra que tenim a l’escola, Aida Mallofré, i va presentar un recull d’experiències de diferents escoles,  entre les quals hi ha la nostra.