SISÈ VISITA LA BIBLIOTECA DE CAL GALLIFA

Els Volcans i la Sabana van visitar la biblioteca de cal Gallifa i van gaudir d’una activitat relacionada amb el catàleg. A través dels personatges del còmics van aprendre a fer una recerca de llibres de coneixement i de lectura.

TALLER DE SCRATCH A 4t

Els alumnes del taller “introducció a llenguatge Scratch” de 4rt us desitgem BONES FESTES!! Esperem que us agradin els nostres projectes. Heu de clicar la bandera per començar i clicar la tecla espai per aturar-ho tot.

TALLER DE CONTE DIGITAL- 1r grup

Aquí podeu veure el resultat final del taller de contes digital. Són els primers vídeos gravats per nosaltres i demanem disculpes per si no s’escolten bé.

CANTÀNIA 2019

Un any més els alumnes de 5è participarem en la nova cantata que es realitzarà al teatre Kursaal de Manresa el 23 de maig.    ” A de Brossa” és el títol d’aquest any. Després de les vacances de Nadal començarem a posar fil a l’agulla.

NADALES

El dimecres 19 de desembre, l’Escola Joncadella ha omplert la sala de Cal Gallifa amb les seves nadales. Us convidem a veure els vídeos i les fotos.… Llegeix més»

ELS DE 1r APRENEM JUNTS

Aquí podem veure com podem aprendre i passar-nos-ho bé alhora: Fem teatre, fem construccions, comptem, programem amb robots, fem exposicions orals, juguem tot fent veure que som grans…
Cliqueu a la foto i ja veureu!!!

Mesurem

Estem fem mates!! Avui estem mesurant l’escola. Anotem xifres i números jugant amb la cinta mètrica…Anem per feina !!

Comencem

Primers passos de la nostra empresa. Una vegada constituits com empresa cooperativa i havent  triat els estatus i el logo en assemblea, hem  anat a visitar l’Ajuntament , i guaiteu qui ens ha rebut!!! l’alcalde de Sant Joan. Hem fet les primeres gestions per registrar… Llegeix més»