Avui hem fet cagar el tió
19/12/24Durant el matí tot l’alumnat ha fet cagar els tions de les Escoles. Per classes han anat passant per l’aula de música, que és el lloc que han triat els tions ja que s’hi està molt calentet!!! I com que li hem portat molt menjar… Llegeix més»


