REDISSENYEM ELS EDISON – P5

A P5, després de posar a prova el Robot Edison a robòtica tot escanejant codis de barres per desenvolupar diferents tasques a través dels seus sensors, ens hem llençat a redissenyar-lo tot creant prototips robusts i creatius que competeixen amb els robots de la resta de companyes i companys per ser l’últim en sortir d’un cercle. Voleu veure el resultat?? Cliqueu la següent imatge!!!

VIATGE A LA PREHISTÒRIA – E. I.

L’alumnat d’educació infantil vam fer un viatge fins a la prehistòria per conèixer els costums i hàbits de l’època i descobrir les pintures rupestres al museu de Montblanc. Tot i la pluja que ens va acompanyar durant una estona, va ser una sortida fantàstica!!! Clicant la següent imatge veureu el recull fotogràfic de la sortida:

A 2n ens encanten les endevinalles

Durant aquest tercer trimestre a segon hem treballat la part literària de la llengua a través de les endevinalles. Després d’escoltar-ne moltes, practicar endevinant-les i escoltant com rimen ens hem vist capaços d’escriure’n unes nosaltres, les vam passar a ordinador, les vam practicar, les vam… Llegeix més»

Contes Aula d’acollida

A l’aula d’acollida hem estat treballant els contes. Els alumnes han portat contes tradicionals del seu país i altres que els seus pares explicaven quan eren petits.
Aquí teniu el resultat i ja veureu quina gran feina han fet.

EXPOSICIÓ DE L’AIGUA

L’alumnat de P5, 1r i 2n van visitar l’exposició de l’aigua d’AGBAR de la mà de l’Albert, que ens va explicar com fer un bon ús de l’aigua i com estalviar aquest recurs tan escàs en algunes zones del món. Podeu veure alguna imatge clicant la següent fotografia:

 

Fang i sembra a 2n

Per celebrar l’arribada de la primavera a segon hem fet un test amb fang i hi hem sembrat llavors de moltes flors. Quin goig! Cliqueu aquí per veure les imatges!