A 2n treballem el Cicle de l’Aigua

Dins del projecte l’aigua que treballem a tota a l’escola aquest curs, l’alumnat de segon hem treballat el cicle de l’aigua d’una forma manipulativa. Hem fet una maqueta personalitzada on representem les fases del cicle de l’aigua. Si les voleu veure cliqueu AQUÍ.

L’Aventura d’estimar a Educació Infantil

Aquest dimecres a Educació infantil, la tarda de tallers intercicle es va convertir en una jornada de calma i relaxació conjunta de P3, P4 i P5 al pati de l’escola.
L’aula dels taurons de P4B, ens va guiar i acompanyar en la iniciació a “l’Aventura d’estimar”, una activitat que es realitza cada matí quan arribem a l’escola, amb la realització d’estiraments, moviments corporals i respiració per començar el dia amb tranquil·litat i connexió amb les companyes i companys. Aquesta activitat és un projecte d’escola en el marc de l’Educació Emocional, que es va iniciant a poc a poc a tots els nivells. Voleu veure com ho vam dur a terme? Cliqueu la següent imatge!

 

FEM LA MONA!!! – E.I.

Tal com és tradició cada curs, a Educació Infantil preparem la mona per acomiadar el trimestre d’una manera ben dolça!!! Crema de cacau, fideus de colors, plomes i ous de xocolata damunt d’un pa de pessic ben bo, van ser els ingredients amb què vam preparar la mona per berenar!!! Voleu veure’n les fotografies?? Cliqueu a la mona!!!

UN LLOP A LA BIBLIOTECA – E.I.

El llop és un personatge d’allò més pintoresc, present a moltes històries i contes infantils. A la biblioteca de Les Borges Blanques, la Mercè ens ha presentat un recorregut, d’allò més interessant i intrigant, per diferents narracions on apareix el llop amb les seves malifetes. Voleu descobrir alguna de les proves incriminatòries?? Cliqueu la següent imatge!!

THE RAT’S TALE – E.I.

Aquesta setmana l’alumnat d’Educació Infantil ha gaudit de la representació teatral en anglès “THE RAT’S TALE” al gimnàs de l’escola, una historieta entorn de les aventures d’una rata a la misteriosa ciutat de Londres. Voleu veure’n algunes imatges? Cliqueu a la següent fotografia!

Sortida a La Saira – Educació Infantil

Divendres 17 de març l’alumnat d’Educació Infantil va realitzar la sortida del 2n trimestre a la Granja Escola La Saira, on van realitzar tallers i visita als animals, tot en un entorn natural ideal per gaudir del bon temps i del joc compartit amb les companyes i companys. Clicant la següent imatge, trobareu un recull fotogràfic de la jornada.