Menú escolar saludable!

Benvolgudes famílies,

Des de l’origen, Donavol sempre ha lluitat per oferir uns menús complets, saludables i sostenibles, adreçats als infants en edats escolar.

Els seus menús, progressivament ha anat millorant-se i polint-se a escala nutricional, guiats per la seva dietista. Enguany aquesta supervisió ens encamina a realitzar unes petites modificacions que ja us vàrem avançar en el dossier de menús del segon trimestre.

Aquests petits canvis no són gratuïts, ni arbitraris. Són recomanacions que ens arriben de L’Agència de Salut Pública de Catalunya de com s’han de confeccionar els menús escolars, quins aliments potenciar i quins d’altres restringir, la periodicitat d’aquests, gramatges de quantitat de menjar per nen/a segons edat,…etc

És necessari anar realitzant aquests petits canvis per aconseguir el vistiplau de l’agència de la Salut Publicat, fet que ens dóna la seguretat que estem participant saludablement en la nutrició i l’adquisició de bons hàbits alimentaris en edats tan importants com els de l’etapa escolar.

Des de Donavol, es valora la gran importància que tenen aquestes recomanacions, que ens ha fet introduir aquests petits canvis ja des de mes d’abril, en la planificació del menús en el menjador de la nostra escola.

Són petits canvis que no s’allunyen massa del que fins ara realitzàvem i que passem a resumir-vos en grans trets.