Benvolgudes famílies,
Avui celebrem el dia internacional de la dona treballadora. Aquest dia es celebra el 8 de març de cada any i està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides.
A l’ escola s’ ha fet tot un seguit d’ activitats al voltant d’ aquesta celebració. Els nens i les nenes han pogut conèixer aspectes de les mares, tietes, germanes que desconeixien.
Avui hem celebrat el dia Internacional de La Dona Treballadora amb moltes activitats on grans i petits hem pogut conèixer millor a les dones de la nostra vida. Ha estat un treball de recerca i amor important cap aquelles dones que han fet que avui estem on estem. Encara queda un camí per recórrer per això cal prendre consciència tots junts.
Tots i totes juntament amb l’ AMPA hem decorat els tres halls dels edificis de l’ escola.
Gràcies a tothom per la vostra participació, especialment a la Comissió de Coeducació i a l’ AMPA que ens ha dissenyat uns llaços per tots els nens i les nenes i per tot el personal del centre.




