Setmana de l’esport i la salut

Benvolgudes famílies de 1r, 2n i 3r, el proper dilluns 4 d’abril al matí, a l’escola organitzem una Jornada Esportiva al camp de futbol (englobada dins la Setmana de l’Esport i la Salut). Aquest dia els vostres fills/es han d’anar directament a l’esplanada de sorra que hi ha davant la porta principal del camp de futbol municipal. Així doncs, a les 9.00h tothom ha d’estar a punt, equipat amb roba i calçat esportiu, aigua i esmorzar. Un cop finalitzada la jornada matinal, tornarem caminant fins a l’escola, on podreu recollir els vostres fills/es a l’hora habitual (12.30h).

Atenció:
En cas de pluja s’anul•larà l’activitat i caldrà anar directament a l’escola! Estigueu atents a les informacions del Whatsapp d’escola, doncs avisarem de possibles canvis el mateix dia.

____________________________________________________________________________________________

Benvolgudes famílies de 4t, 5è i 6è, el proper dijous 7 d’abril al matí, a l’escola organitzem una Jornada Esportiva al camp de futbol (englobada dins la Setmana de l’Esport i la Salut). Aquest dia els vostres fills/es han d’anar directament a l’esplanada de sorra que hi ha davant la porta principal del camp de futbol municipal. Així doncs, a les 9.00h tothom ha d’estar a punt, equipat amb roba i calçat esportiu, aigua i esmorzar. Un cop finalitzada la jornada matinal, tornarem caminant fins a l’escola, on podreu recollir els vostres fills/es a l’hora habitual (12.25h).

Atenció:

Benvolgudes famílies de P3, la setmana vinent com cada any celebrarem la Setmana de l’Esport i la salut i farem diferents activitats:

-DIMECRES 6 anirem tots els nens/es del Cicle rosa al CAMP DE FÚTBOL a fer diferents jocs. Cal portar una motxilla amb l’esmorzar, una ampolla d’aigua i una gorra.

-DIJOUS 7 els nens/es de P3 portarem un patinet o bicicleta a l’escola.

-DIVENDRES 8 a la tarda farem ball modern a la pista de l’escola.

Esperem passar-ho molt bé en aquesta setmana esportiva. Recordeu que fer esport aporta sempre molts beneficis i ens ajuda a tenir una vida saludable.

Benvolgudes famílies de P4, la setmana vinent com cada any celebrarem la Setmana de l’Esport i la salut i farem diferents activitats:

-DIVENDRES 8:

*Al matí els nens/es de P4 portarem un patinet o bicicleta a l’escola.

* A la tarda farem ball modern a la pista de l’escola.

Esperem passar-ho molt bé al llarg d’aquesta setmana esportiva. Recordeu que fer esport aporta sempre molts beneficis i ens ajuda a tenir una vida saludable.

Benvolgudes famílies de P5, la setmana vinent com cada any celebrarem la Setmana de l’Esport i la salut i farem diferents activitats:

-DILLLUNS 4 els nens/es de P5 portarem un patinet o bicicleta a l’escola.
-DIVENDRES 8 a la tarda farem ball modern a la pista de l’escola.

Benvolgudes famílies de 6è A, el proper dilluns 4 d’abril a la tarda a les 15h, en relació a la setmana de l’esport, els vostres fills/es realitzaran la bicicletada.

Per tant, aquella tarda hauran de venir a l’escola equipats amb roba d’esport, bicicleta i casc.
L’alumnat que es queda al menjador podran portar la bicicleta i l’escola la guardarà (hem habilitat un espai).

Benvolgudes famílies de 6è B, el proper dimarts 5 d’abril a la tarda a les 15h, en relació a la setmana de l’esport, els vostres fills/es realitzaran la bicicletada.

Benvolgudes famílies de 6è C, el proper dimecres 6 d’abril a la tarda a les 15h, en relació a la setmana de l’esport, els vostres fills/es realitzaran la bicicletada.

Equip de Direcció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *