Menjador escolar

Qui som? Què fem?

Aquí teniu una breu presentació on trobareu informació més detallada sobre el funcionament del menjador escolar:

Informacions diverses i importants:

👩‍🍳 Cocinera Emoji — Significado, copiar y pegar ...

L’escola compta amb servei de menjador amb cuina pròpia i cuiner nou (Joaquim).

La gestió la porta l’empresa SERCHS FOOD mitjançant la Carolina Martínez que és la coordinadora que s’encarrega del contacte diari amb els usuaris a través del telèfon 687896360 o el Mail menjador.ignasimeleifarre@grupserhs.com indiqueu si us plau nom i curs de l’usuari/a.

Per poder veure els menús mensuals heu d’entrar a l’App serhsfoodeduca.

La mateixa empresa s’encarrega alhora del personal de cuina i monitoratge.

El preu del dinar varia segons l’opció a la que us acolliu:

• Fix: 6,05 €
  • Eventual: 6,65 €

Es farà el cobrament del preu del servei d’usuari fix per mitjà de rebuts que es giraran per domiciliació bancària , sempre que s’hagi fet l’alta al servei del menjador correctament. Per qualsevol dubte contacteu amb la coordinadora.

El pagament dels usuaris eventuals o amb tiquet s’ha de fer per l’App serhsfoodeduca. S’ha hagut de fer l’alta prèviament per poder tenir accés.

Els avisos de faltes d’assistència es poden fer per l’App o al mòbil de la coordiandora abans de les 10:00h.

Per gestions del menjador escolar:

👩🏽‍💻Coordinadora: Carolina Martínez.

📞Telèfon: 687  89  63  60

🕗Horari d’atenció: 9:00h a 10:30h de dilluns a divendres.