Natació

NATACIÓ ESCOLAR

Un any més els vostres fills realizaran l’activitat de natació, dins l’àrea d’Educació Física.  A través d’aquesta activitat es pretén no només ensenyar els diferents estils de natació, sinó anar una mica més enllà i utilitzar el medi aquàtic en tota la seva magnitud aprofitant totes les seves possibilitats per, d’aquesta manera, contribuir al desenvolupament integral de la persona.

Lloc: Piscina Municipal                             Durada: 8 sessions (7 de natació + 1 d’iniciació al Pàdel)

Horari: dins de l’àmbit d’Educació Física (cal que els alumnes estiguin a la piscina a l’hora de començar l’activitat. Els alumnes que dinen al menjador aniran a peu amb el/la mestra d’EF cap a la piscina. La tornada a l’escola es farà amb el/la mestra d’educació física i un pare o mare acompanyant).

Monitoratge a càrrec de: Triangulum Esport i Lleure SC.

Activitat subvencionada per la Diputació de Girona

Preu final: 20,20€ (cal fer el pagament a la piscina municipal)