UN VOLCÀ A PRIMER

En Pol de 1r A ens ha ensenyat com fer un volcà. Hem fet servir paper, cinta adhesiva, vinagre, pintura vermella, bicarbonat i sabó de plats. Quina emoció quan ha començat a sortir lava! Aquí teniu l’enllaç al vídeo.

Nou servei de menjador

Benvolgudes famílies,
Com bé ja sabeu, al mes de juny l’AMPA va dur a terme un concurs públic per concedir la gestió del menjador. Aquest concurs va designar guanyadora l’empresa ARCASA, SL, amb una llarga experiència en el sector de la restauració. Per la part del… Llegeix més»

BEQUES NEE

AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

A continuació trobareu l’enllaç per accedir a la sol·licitud.

El termini per presentar les sol·licituds s’acaba el proper 30 de setembre de 2021

Per més informació, truqueu-nos al centre 972868729. L’horari de la nostra administrativa és el següent:

Dimarts i dijous, i dilluns alterns, de les 9h a les 14h i de les 15 a les 16.30h

COMANDA DE BATES I XANDALLS

Des de l’AMPA ens han fet arribar les instruccions per demanar els xandalls i bates de cara al curs vinent. La comanda s’ha de fer a través de la pàgina web de la botiga d’Arbúcies Tessuti.  Cliqueu a l’enllaç per obtenir més informació

INSTRUCCIONS

Estades immersió lingüística

Properament l’alumnat de sisè de primària participarà en unes colònies en llengua anglesa. Estaran tres dies a l’alberg de Vic i faran un munt d’activitats per reforçar l’aprenentatge d’aquesta llengua. Aquestes colònies estan subvencionades pel Departament d’Educació i les famílies només han hagut de pagar el desplaçament.

Us seguirem informant però de moment us deixem el cartell informatiu.