Projecte Vida Sana a Cicle Inicial

Aquesta setmana els nens i nenes de cicle inicial hem après què és el més essencial per tenir una vida saludable. Durant la setmana hem fet diferents activitats per conèixer quins hàbits saludables hem de seguir el nostre dia a dia:

• L’alimentació sana a travès del plat saludable. la xerrada de la Berta i la Cristina sobre els esmorzars i berenars saludables i la gravació de la cançó “Súper Esmorza”.
  • Els hàbits higiènics (rentar-se les dents, les mans, dutxar-se, etc.) a travès de la xerrada de la dentista Fiona i el passaport d’hàbits saludables.
  • La higiene postural observant com ens hem de seure a la cadira reconeixent la columna vertebral, la seva funcions i la importància de cuidar-la.
  • L’activitat física amb una gimcana saludable on hem hagut de contestar preguntes de tot el que hem après aquesta setmana i superar reptes físics.
  • Hem preguntat a tot l’alumnat de l’escola quina és la seva fruita preferida. Hem elaborat un gràfic de barres amb les respostes.

Per tancar el projecte, hem elaborat un decàleg per no oblidar-nos de cap hàbit saludable.

A continuació us deixem un recull d’imatges d’aquesta setmana (cliqueu a sobre la imatge):