Estrategia

1. Diagnòsi de centre:

Entara diagnòsi s’an emplegat es questionaris as familhes e ar escolanat e es airines Jamboard, Selfie e Selfie for Teachers.

2. Objectius:

A compdar des besonhs detectadi ena diagnòsi de centre, s’establissen es següents objectius:

1. Facilitar contenguts digitaus entà mielhorar era competéncia digitau des familhes.

2. Impulsar eth desplegament curricular en consideracion damb eth Digcom entà mielhorar erar CDA.

3. Desvolupar era proteccion de donades seguretat, responsabilitat digitau, drets d’autor, identitat digitau entà mielhorar era CDA

4. Promòir era proteccion de donades seguretat, responsabilitat digitau, drets d’autor, identitat digitau entà mielhorar era CDD

5. Diversificar es esturments e tipes d’avaloracion en tot promòir es airines digitaus entà afavorir era educacion inclusiva.

6. Potenciar eth pensament computacionau deth professorat entà hèr transferència ar alumnat.

3. Activitats

• Activitats digitaus en airau d’escenaris.
  • Semana Intercicles “Digital World- Event Planner”
  • Ellaboracion de documents, activitats e infografies d’acuelhuda digitau e responsabilitat digitau.
  • Formacion Competencia Digitau Docent.
  • Formacion en Robotica.
  • Seqüenciacion dera Competència Digitau der Alumnat.