Tasques a fer durant el confinament

Bon dia nens i nenes!

Lamentablement aquesta situació tan estranya que estem vivint sembla que s’allargarà i no sabem quan podrem tornar a l’escola. Així doncs, les i els mestres de l’escola hem pensat la manera de continuar treballant igual que fem a l’escola, però des de casa. És per això que hem creat un menú, que veureu a l’esquerra de la pàgina web, que es diu DEURES CONFINAMENT. Cada dilluns, trobareu a la pàgina del vostre curs, aquelles tasques que les tutores han pensat que podeu fer al llarg de la setmana. Més endavant, us informarem de com haureu de fer per enviar la feina feta a la vostra mestra i que així ella us ho pugui corregir.

Sabem de les dificultats que tot això comporta, i ens intentarem adaptar a cada situació individualment. La única cosa que us demanem és que us quedeu a casa, i que estigueu ben atentes i atents a les tasques que us van penjant les mestres per tal de no perdre tota la feina feta al llarg del curs.

Us enviem una forta abraçada i molta força per continuar a casa i acabar amb aquest virus.