Benvinguda de Cicle Superior Feu un comentari / Per CICLE SUPERIOR / 15 d'octubre de 2019 / Portada Som els nens i nenes de 5è A i ens diem Els ecologistes. Som els nens i nenes de 6è A i ens diem Els guardians de la natura. Som els nens i nenes de 6è B i ens diem Bioplanet.