Benvinguda de Cicle Superior

Som els nens i nenes de 5è A i ens diem Els ecologistes.

Som els nens i nenes de 6è A i ens diem Els guardians de la natura.

Som els nens i nenes de 6è B i ens diem Bioplanet.

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut