Benvinguda a l’escola Cicle Mitjà

Des de cicle mitjà volem donar-vos la benvinguda a aquest nou curs.

Us presentem als alumnes de 3r. Aquest any ens diem: ELS GUARDIANS DE LA TERRA.

Us presentem als alumnes de 4t. Hem escollit dir-nos: GREEN CLASS!

 

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut