Benvinguda a l’escola Cicle Mitjà Feu un comentari / Per CICLE MITJA / 15 d'octubre de 2019 / General Portada Des de cicle mitjà volem donar-vos la benvinguda a aquest nou curs. Us presentem als alumnes de 3r. Aquest any ens diem: ELS GUARDIANS DE LA TERRA. Us presentem als alumnes de 4t. Hem escollit dir-nos: GREEN CLASS!