INICIEM UN NOU CURS

Els alumnes de P5 hem iniciat una nova etapa. Tenim companys i companyes nous a classe i mica en mica ens estem adaptant al nou grup, a les noves rutines i activitats diàries. Us volem ensenyar algunes de les que realitzem a l’inici de la jornada escolar.

Estem aprenent a compartir jocs, materials i espais en una entrada relaxada al matí. Es important relacionar-nos bé entre tots per crear un bon ambient a l’aula. Entre les propostes tenim jocs de construccions, trens, casa, granja, plàstica lliure, espai de biblioteca… Ens podem moure lliurement per la classe escollint l’activitat a fer segons els nostres interesos.

Ens ho pasem molt bé, ja que parlem molt, ens relacionem i ens coneixem millor.

Aquest mes hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes nascuts al mes de setembre. Hem felicitat als nostre companys i companyes i ens hem divertit ballant i fent jocs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *