Revisió dental a 6è

Avui dimecres dia 3 d’abril han vingut a l’escola dues odontòlegs del CAP de Sant Feliu de Guíxols. Primer ens han revisat a tots els alumnes de 6è la boca, miraven les dents, si tenim una peça corcada, si tanquem bé la boca, si encara ens queden dents de llet, i quan ho feien anaven dient números com 81, 23 , 16, que per nosaltres no té cap sentit, però que elles anaven apuntant. En una hora ho han tingut fet. Després hem anat al laboratori i hem vist un vídeo on ens han explicat que és molt important raspallar-se bé les dents després de cada àpat i anar al dentista almenys un cop a l’any. Posteriorment els hem pogut fer totes les preguntes que ens han passat pel cap en aquell moment. Ens han dit que properament ens faran arribar una carta a cadascun amb el resultat de la revisió. Ha estat una experiència molt interessant, hem descobert que és molt important cuidar les dents, de quina manera les hem de raspallar i que no hem de posar massa pasta. Les dents són per tota la vida, poca broma.

VEURE MÉS FOTOS