Activitats del mes de GENER

DIVENDRES 17 DE GENER DE 2020

Hem començat a fer sortides fora de l’escola!!!!

Aquesta tarda hem començat les sortides pel barri. Ens agafem les mans per parelles i poc a poc caminem fins als gronxadors.

Ha estat molt emocionant. Ja estavem preparats i ho hem fet molt bé!!!!

DIVENDRES 24 DE GENER DE 2020

Continuem amb els contes tradicionals

Aprofitant que hem anat a la biblioteca de l’escola, hem explicat un dels contes tradicionals previstos per aquest trimestre: LA CAPUTXETA VERMELLA, i el dimarts 28, com tots els dimarts, l’hem representat, hem fet titelles i l’hem treballat de manera gràfica i audiovisual, en petit grup.

DIJOUS 30 DE GENER DE 2020

Dia de la pau i la no violència escolar

Avui és el dia de la NO VIOLÈNCIA  celebrant la mort de Mahatma Gandhi, el gran home de la PAU. Aquest any hem treballat el projecte Junts som invencibles des de la cançó del mateix nom, en que hem hagut de trobar un repte per portar a terme amb les companyes i companys de classe. A P3A hem decidit: “COMPARTIR LES JOGUINES” i a P3B hem pensat: “TENIR MOLTS AMICS!!!”. Tots tenim força i som més valents quan fem alguna cosa junts. Al la pista de l’escola, després dels parlaments i d’una visualització hem ballat, totes les nenes i nens de l’escola amb els mestres aquesta cançó tan emocionant!!!!

DIVENDRES 31 DE GENER DE 2020

Descobrim el Parc de les Eres amb les companyes i companys de l’escola

Xino xano hem anat caminant fins al Parc de les Eres on hem estat jugant , baixant pels tobogans, gronxant-nos en els gronxadors, explorant raconets, que divertit! I a més el dia ens va acompanyar i ens vàrem poder moure sense els abrics

GENER

L’hivern

Aprofitem que estem a ple hivern per començar a fer el projecte de segon Trimestre. La música de Vivaldi ens ha agradat molt i sortir al pati a observar els arbres que quasi tots estan sense fulles encara més, ah! i també hem vist el cel de l’hivern que és blau, gris i una mica rosat.

Aquí teniu l’enllaç amb totes les fotografies: