SETMANA I DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA : SUMAR MINUTS,SUMAR MOVIMENT,SUMAR SALUT

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA: SUMAR MINUTS, SUMAR MOVIMENT, SUMAR SALUT!!!

#DMAF2022 #SumaSalut #gentactiva #moulavida

Al llarg de tota la setmana per tal de celebrar el Dia Mundial de l’activitat física els alumnes de l’escola ha realitzat nombroses activitats.

Els nens i nenes de 1r han jugat i participat en un circuit de jocs que han coordinat els de 5è.

VEURE IMATGES dels alumnes de 1r i 5è

Pel que fa als de segon  al llarg de la setmana han realitzar una “marató de salts de corda” que consistia en comptabilitzar els salts que realitzaven a l’hora d’esbarjo i durant les sessions d’educació física. El nombre total de salts ha estat : 34.565 salts

VEURE IMATGES  de la Marató de salts de corda

Pel que fa als de 3r han participat a la 1a trobada de jocs i activitats amb raqueta que s’ha realitzat a les instal.lacions del club de pàdel de La Salada juntament amb els alumnes de l’escola L’Ardenya.

VEURE IMATGES de la jornada de jocs de raqueta a la Salada alumnes de 3r

Pel que fa als de 4t aquests dies han fet Parkour i s’han connectat, gràcies a l’activitat organitzada pel centre de recursos i el consell esportiu, amb uns monitors experts  de Parkour que els han explicat la seva  experiència i els han mostrat en directe alguns dels seus exercicis.

VEURE IMATGES DE PARKOUR dels alumnes de 4t

més imatges de Parkour de 4t

Pel que fa als nois i noies de 6è han realitzat i jocs i construccions humanes a la platja.

VEURE IMATGES de les construccions humanes a la platja dels de 6è

I per últim pel que fa als més petits de l’escola, han pogut jugar amb el material i els jocs que els han organitzat els més grans de l’escola a diferents cursos de l’escola. Tan els grans com els petits s’ho han passat molt bé i han interactuat molt entre ells.

VEURE IMATGES dels jocs dels grans amb els  de P3

VEURE IMATGES dels jocs dels grans amb els de P4