El dimarts 28 d’abril es celebra “El dia de l’educació física al carrer” organitzat pel Col·legi de Professionals de l’Esport a Catalunya.
Com que això no ho podem fer, els mestres d’educació física us proposem una activitat física des de casa :
ELS JOCS OLÍMPICS DE L’ESTACIÓ DES DE CASA.
Com a tots els jocs olímpics la torxa olímpica també hi serà per tant ara us toca a vosaltres participar d’aquests jocs.
Es tracta que els nens es facin una foto o gravin un petit vídeo practicant un esport olímpic (atletisme, natació , tennis, bàsquet, gimnàstica esportiva…) des de casa. Un cop realitzada l’activitat ens ho podeu enviar i nosaltres ho penjarem a la Web de l’escola i així tothom podrà veure que els nens i nenes de l’escola de l’Estació fan activitat física i participen en uns jocs olímpics des de casa.
Els nens (famílies) 1r, 2n, 3r, 4t i 6è ho enviaran a abarbe2@xtec.cat
Els nens de P3, P4, P5 i 5è ho enviaran a jperiz@xtec.cat


