Propostes d’aprenentatge

Aquest curs 2025–2026, l’escola ha incorporat a P4 el treball per propostes d’aprenentatge en l’àmbit lingüístic i matemàtic a primera hora del matí. Aquesta nova organització de l’inici de la jornada permet una entrada progressiva i tranquil·la al dia, tot afavorint un clima acollidor i propici per a l’aprenentatge.

A través de propostes diverses, obertes i significatives, l’alumnat esdevé protagonista del seu procés d’aprenentatge, prenent decisions, organitzant el seu temps i treballant de manera autònoma o cooperativa. Les activitats estan pensades per donar resposta als diferents ritmes i estils d’aprenentatge, fomentant la motivació, la curiositat i el pensament crític. En aquest espai es treballen de manera integrada els sabers lingüístics i matemàtics, promovent el desenvolupament de competències clau que estan recollides en el currículum de Primària.

Així doncs, en les propostes, es van introduint activitats que treballen la comprensió lectora, l’expressió oral i l’escrita, l’enriquiment del vocabulari, la numeració i el càlcul, el raonament matemàtic i la resolució de problemes o la mesura.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut