English a I5

A l’escola introduïm la llengua anglesa a I5, i treballem a través d’activitats molt vivencials i adaptades a la manera natural que tenen els infants d’aprendre. Les propostes són, sobretot, orals i sempre parteixen de situacions comunicatives senzilles que ens permeten introduir i reforçar vocabulari bàsic.

Per això donem molta importància a les cançons, la dansa i els contes explicats per la mestra, ja que són moments en què els infants escolten, repeteixen i participen amb molta motivació. També utilitzem jocs de moviment i petites manualitats, que ajuden a relacionar el llenguatge amb experiències concretes i significatives.

Al llarg del curs, els infants també tenen l’oportunitat de gaudir de la visualització d’una petita obra de teatre en anglès, basada en un conte tradicional. Aquesta activitat els permet escoltar la llengua en un context més global i vivencial, alhora que connecten amb la fantasia i la narració, elements molt propis de la seva etapa.

L’objectiu principal és que els nens i nenes s’apropin a l’anglès amb naturalitat, curiositat i alegria, creant una base positiva per a futurs aprenentatges.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut