Excursió a Flix

El dimarts 17 de desembre, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar d’excursió a Flix, a veure la Reserva Natural de Sebes i a conèixer el procés d’elaboració de l’oli desde la recollida de les olives fins a la premsa i refinament. … Llegeix més»

EL DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES 2013

Benvolguts i benvolgudes al nou curs 2013-14. Comencem aquest any amb la celebració del Dia Europeu de les Llengües Europees aquest dijous 26 de setembre.  Volem destacar el trilingüisme del nostre projecte escolar i per aquest motiu estem preparant cançons en català, anglès i castellà.… Llegeix més»

BENVINGUTS AL CURS 2013-14

Benvinguts al curs 2013 – 2014.  El dijous 26 de setembre,  els alumnes de cicle mitjà celebraran el dia de les llengües estrangeres.  Aquest any, cada cicle de primària està preparant una cançó a un idioma diferent sobre els dies de la setmana i el… Llegeix més»

EXAMENS ORALS D’ANGLÈS DEL 2013

Estem veient cada vegada més la necessitat de desenvolupar la part oral per poder fer front als nous reptes del futur…Per tal de facilitar la pràctica d’anglès a la nostra escola, hem penjat les preguntes que sortiran a l’examen oral d’aquest trimestre però amb una petita… Llegeix més»

Els alumnes de PRIMER que fem RELIGIÓ hem compartit el berenar. La senyoreta Rosa ens ha portat palmeretes, galetes, xocolata i sucs.
Què bo que estava !