Respectem els drets d’imatge prioritzant l’activitat pedagògica.

TAST GASTRÒNOMIC 2024

La nostra festa preferida: el tast gastronòmic!
Una oportunitat per conèixer la gastronomia de les cultures que conviuen a l’escola.
Una gran ocasió per celebrar i compartir una bona estona amb tota la comunitat educativa.
Gràcies, famílies, per cuinar amb tot el vostre amor i per venir a… Llegeix més»

PROJECTE D’ESCOLA: LES OLIMPÍADES.

La setmana passada vam realitzar el projecte de tota l’escola. Com ja us vam explicar, després de l’assemblea d’escola es va decidir treballar les Olimpíades.

Aquí podeu veure un recull de les activitats que es van dur a terme: conèixer la història de les Olimpíades, investigar diferents esports, elaborar un menú saludable, crear medalles, torxes, murals…entre moltes altres!

Dilluns vinent celebrarem, per fi, la gran jornada Olímpica!

Ja us explicarem!

OPENING DE LES JUNCAOLIMPÍADES

El dilluns  van començar les Juncaolimpíades, el projecte que farem tota l’escola durant aquesta setmana.

L’alumnat de sisè ens va preparar un ball d’inauguració com a tret de sortida dels nostres particulars Jocs Olímpics.

PORTES OBERTES 2024

Jornada de portes obertes a l’Emili Juncadella!

També podeu consultar les dates de les portes obertes de les escoles públiques del nostre districte.

BONES FESTES 2023

Des de l’Escola us volem desitjar unes bones festes i una bona entrada d’any.

Ens tornem a veure al gener amb forces renovades!

Juncatardor 2023

Castaween? Hallonyada? La nostra tradicional festa de tardor sempre ens porta el millor de cada festa: danses de tardor, English song, xocolata amb melindros… i molta gresca!
Una tarda fantasmagòricament genial compartida amb tota l’escola.
#emilijuncadella #juncatardor #dansestardor #englishsong #xocolatada

COMUNICAT D’INICI DE CURS

Setembre 2023
Benvolgudes famílies:
Després de les vacances d’estiu, i una vegada iniciat el nou curs escolar, ens adrecem a vosaltres per saludar-vos i alhora informar-vos dels diversos aspectes organitzatius del centre.

Equip Directiu:

L’equip directiu està format per:
Directora: Lali Sabé Gonzalvo
Cap d’estudis: Mercè Ponsa Montes
Secretària: Mayte Sarrión Martínez

Professorat… Llegeix més»

FESTIVAL FINAL DE CURS 22-23

Ha acabat el curs i ara ens queda un temps de gaudir de l’estiu i descansar.
Aquí teniu un resum del festival de final curs.
Ens tornarem a trobar al setembre amb les energies renovades.
Una abraçada molt forta!