CUIDEM EL PLANETA

Aquest mes de gener la proposta per seguir treballant envers la cura del planeta és l’estalvi energètic. Considerem que l’escola és un lloc ideal per portar a terme aquesta iniciativa. Però, com sempre, esperem la vostra col·laboració per continuar en la mateixa línia des de… Llegeix més»

CARTER REIAL 2019

Aquest matí hem tingut una visita molt especial: el Carter Reial del Juncadella.
Els nens-es d’Educació Infantil i Cicle Inicial han anat a donar la seva carta de desitjos.
Ara sí que comença el Nadal!

P-3

P-4

P-5

PRIMER

SEGON

JUNCACONCERT DE NADAL 2019

Benvolgudes famílies, avui hem celebrat el concert de nadales dels alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb un final de festa molt especial: l’actuació de famílies i alguns mestres de l’escola.
Felicitats a tots-es!
Ha estat un èxit.
Gràcies a totes aquelles  persones que ho han fet possible!

Llegeix més»

CUIDEM EL PLANETA

Aquest curs tota l’escola està treballant sota el lema “Cuidem el planeta”, donada l’emergència climàtica en la qual ens trobem i la importància d’actuar-hi al respecte.
Vam començar al setembre amb la “Setmana pel clima” i a més, de l’11 al 15 de maig es realitzarà… Llegeix més»

LLETRA CAPITAL I BESTIARI MEDIEVAL

Els alumnes de CS han treballat el Bestiari Medieval.
Hem parlat d’animals fantàstics, tradició grega i fins i tot d’Harry Potter.
El treball final ha estat convertir una de les lletres del seu nom en lletra capital convertida en animal fantàstic.

CASTAWEEN 2019: DANSES I CANÇONS

Avui, dia 31 d’octubre hem celebrat la Castaween del Juncadella!
Després del pati hem gaudit  tots plegats amb danses i cançons. Aquí teniu les imatges!

Adaptació de l’alumnat de P3.

Juncafamílies!!! Ja podeu veure un petit resum de l’adaptació dels nens i nenes de P3.
L’alumnat ha pogut jugar, ballar, fer trencaclosques, enganxar gomets, jugar amb plastilina… Ha estat d’allò més divertit! Esperem que us agradi!

TOT EL QUE CAL SABER . GUIA DEL CURS

Setembre 2019
Benvolgudes famílies:
Després de les vacances d’estiu, i una  vegada iniciat el nou curs escolar, ens adrecem a vostès per saludar-los i alhora informar-los dels diversos aspectes organitzatius del centre.
1.- Equip Directiu:
L’equip directiu està format per:
Director: Juan de Torres Caballero
Cap d’estudis: Begoña Menac Tello
Secretària: Mayte… Llegeix més»