LLETRA CAPITAL I BESTIARI MEDIEVAL

Els alumnes de CS han treballat el Bestiari Medieval.
Hem parlat d’animals fantàstics, tradició grega i fins i tot d’Harry Potter.
El treball final ha estat convertir una de les lletres del seu nom en lletra capital convertida en animal fantàstic.

CASTAWEEN 2019: DANSES I CANÇONS

Avui, dia 31 d’octubre hem celebrat la Castaween del Juncadella!
Després del pati hem gaudit  tots plegats amb danses i cançons. Aquí teniu les imatges!

Adaptació de l’alumnat de P3.

Juncafamílies!!! Ja podeu veure un petit resum de l’adaptació dels nens i nenes de P3.
L’alumnat ha pogut jugar, ballar, fer trencaclosques, enganxar gomets, jugar amb plastilina… Ha estat d’allò més divertit! Esperem que us agradi!

TOT EL QUE CAL SABER . GUIA DEL CURS

Setembre 2019
Benvolgudes famílies:
Després de les vacances d’estiu, i una  vegada iniciat el nou curs escolar, ens adrecem a vostès per saludar-los i alhora informar-los dels diversos aspectes organitzatius del centre.
1.- Equip Directiu:
L’equip directiu està format per:
Director: Juan de Torres Caballero
Cap d’estudis: Begoña Menac Tello
Secretària: Mayte… Llegeix més»

JUNCAMUSICAL: EL REI LLEÓ

Avui últim dia de classe i gran festival: El Rei Lleó.
Moments que no oblidarem!
Aquí teniu un petit reculll.
Bon estiu a tothom! Ens tornem a veure el curs vinent.

EDUCACIÓ INFANTIL

GRADUACIÓ P-5

PRIMÀRIA

GRADUACIÓ SISÈ

CAPSA DE LES EMOCIONS P5

Us deixem les últimes fotos amb la capsa de les emocions que han preparat els nens i nenes conjuntament amb les seves famílies. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

El rap de la Galàxia

La classe de la Galàxia ha fet aquest rap, treballant la rima, el ritme, l’expressió escrita, oral i corporal, així com també la cohesió del grup.
Esperem que us agradi! Nosaltres ho hem passat genial creant i cantant aquest rap!