SEGELL DE QUALITAT EUROPEU 2023

Hem estat guardonats amb el Segell de Qualitat Europeu 2023 pel treball en el projecte eTwinning “Never too late to make a change“, que vam desenvolupar el curs anterior amb l’alumnat que actualment cursa P3 dins de les classes de Science. Hi ha 66 projectes eTwinning presentats per docents catalans que han obtingut aquest reconeixement – que s’atorga per premiar l’excel·lència dels projectes europeus – d’un total de 457 a Espanya.

Això vol dir que el nostre treball, el treball dels nostres estudiants i la col·laboració amb els nostres socis van complir els criteris del Marc de Qualitat i van rebre una puntuació alta, en base als següents criteris:

• Col·laboració entre centres participants (coordinació docent, col·laboració en línia dels alumnes, creació de productes comuns).
  • Ús de les TIC (eines digitals, TwinSpace, RGPD, drets d’autor, seguretat electrònica).
  • Enfocs pedagògics (definició d’objectius educatius, enfocs pedagògics i propostes educatives).
  • Integració curricular (en una o més assignatures, enfoc multidisciplinari, competències clau).
  • Resultats i documentació (assoliment dels objectius, activitats i productes finals plantejats, avaluació del projecte, difusió).

Com a resultat, rebrem un certificat i el nostre projecte apareixerà en una àrea especial de la Plataforma Europea d’Educació Escolar.

Enhorabona a tot l’alumnat per la feina ben feta!

Si us ve de gust tenir més informació, us convido a clicar a l’enllaç de l’article web que explica la feina feta durant els 5 mesos que ha durat la implantació del projecte.

e-Twinning project in 2nd grade