MATES EDUCACIÓ INFANTIL

ORGANITZACIÓ ESPAIAL

juegos-educativos-infantil-juegos-3-4-5-anos-300x214  Activitats
Numeració, colors, mides,
formes, orientació espaial, etc.
 juegos-educativos-infantil-naturales-pequetic-300x214    juegos-educativos-infantil-juegos-donde-va-300x214
 Planeta animat
Activitats i jocs online de llengua castellana, matemàtiques, ciències i anglès per alumnes de 3, 4 i 5 anys.
Vols jugar?
Moltes activitats i jocs matemàtics per Educació Infantil
 A on va?
Continua la sèrie de menor a major o de major a menor. Observa els dibuixos i decideix com col·locar les imatges.
 juegos-educativos-infantil-matematicas-contar-bombillas-300x214  juegos-educativos-infantil-viajando-con-las-mates-300x214  juegos-educativos-infantil-juegos-5-anos-300x214
 Bombetes

Avui jugarem amb les bombetes. Estàs preparat? Hauràs d’assenyalar tantes bombetes com t’indiqui el personatge.

Viatjant amb les Mates

Jocs de matemàtiques per alumnes de 4 i 5 anys: ordenar nombres, dibuixos amagats, observació i memòria.

Papelillos 5 anys

Activitats logicomatemàtiques, lectura i escriptura, coneixement de si mateix i de l’entorn per alumnes de 5 anys.

juegos-educativos-infantil-3-anos-casals-300x214  juegos-educativos-infantil-5-anos-casals-300x214  juegos-educativos-infantil-4-anos-casals-300x214
 3 anys
(Aneu al mouse i escolliu mates)Activitats logicomatemàtiques, lectura i escriptura, coneixement de si mateix i de l’entorn per alumnes de 3 anys.
 4 anys

(Aneu al mouse i escolliu mates)

Activitats logicomatemàtiques, lectura i escriptura, coneixement de si mateix i de l’entorn per alumnes de 4 anys.

5 anys

(Aneu al mouse i escolliu mates)

juegos-educativos-infantil-5-anos-bichitos-300x214  juegos-educativos-infantil-4-anos-bichitos-300x214  juegos-educativos-infantil-bichitos-300x214
Bestioletes 5 anys

Bestioletes 4 anys

Bestioletes 3 anys

juegos-educativos-infantil-5-anos-mi-jardin-300x214  1o-2o-primaria-varios-tangram-300x214  1o-2o-primaria-numeros-dibujos-escondidos-300x214
3, 4 i 5 anys

Tangram

Col·loca correctament les peces de Tangram per construir les figures que apareixen. Tens dos nivells de dificultat.

Dibuixos amagats

Segueix la sèrie numèrica per descobrir els dibuixos amagats. Seràs capaç d’endevinar el dibuis abans que aparegui?

1o-2o-primaria-numeros-dibujos-iguales-300x214 1o-2o-primaria-restas-pizza-pizzazz-300x214 1o-2o-primaria-restas-snowball-fight-300x214
Dibuixos iguals

Observa atentament les imatges. Hauràs de buscar tots els dibuixos iguals i escriure el resultat en el requadre.

Pizza pizzazz

Ets el cambrer del nou restaurant italià del barri. La teva missió es servir cada pizza a la seva taula corresponent.

Snowball fight

Et ve de gust una guerra de boles de neu? Tria la solució correcta i podràs llançar les boles sense que et toquin.

1o-2o-primaria-restas-ants-go-marching-300x214  1o-2o-primaria-restas-winter-coloring-fun-300x214  1o-2o-primaria-restas-math-wash-up-300x214
Ants go marching

Les formigues tenen molta gana. Afanya’t, has de resoldre aquestes restes abans no s’emportin tot el teu menjar.

Winter coloring fun

Et ve de gust pintar aquest dibuix? Si resols aquestes restes aconseguiràs desbloquejar els colors i el podràs acolorir

Math wash up

Les finestres d’aquest gratacels estan molt brutes. Podries ajudar a netejar-les? Per fer-ho hauràs de resoldre unes restes.

1o-2o-primaria-restas-milkshake-300x214 1o-2o-primaria-sumas-super-star-300x214 1o-2o-primaria-sumas-lavado-coches-300x214

Milkshake Shoppe

Els pingüins estan esperant els seus batuts. Ofereix-los exactament el que volen o s’aniran molt enfadats.

Super stars

Descobreix les sorpreses que s’amaguen sota el mar. Resol 15 sumes i obtindràs un joc com a recompensa.

Túnel de rentat

Aquests cotxes necessiten un bon rentat. Resol les lumas i aconseguiràs deixar-los com si fossin completament nous.

1o-2o-primaria-sumas-compta-i-suma-300x214  1o-2o-primaria-sumas-submarino-300x214  1o-2o-primaria-sumas-jungle-jim-monkey-300x214

Compte i suma

Compte i suma tots els objectes que apareixen a la imatge, escriu la quantitat total i comprova el resultat.

Submarí

Anem a navegar per les profunditats de l’oceà. Quants peixos pots comptar des del submarí?

Jungle Jim Monkey

En Jim de la Jungla vol jugar amb tu i et planteja el següent repte: Quantes sumes ets capaç de resoldre en 1 minut?

1o-2o-primaria-sumas-jungle-jim-dongding-300x214

juegos-educativos-infantil-matematicas-calculator-300x214  juegos-educativos-infantil-matematicas-suma-monedas-300x214

Jungle Jim DongDing

Matea calculator
Jocs de matemàtiques per alumnes de 3, 4 i 5 anys:
numeració, colors, mides,
formes, orientació espaial, etc.
Suma monedes
Juguem amb diners! Compta
i suma totes les monedes que
apareixen a la imatge. Finalment, comprova el resultat.

Aneu a la barra d'eines