ARRIBA LA TRONCA

Avui al matí hem rebut una carta de la Tronca!! S’havia perdut venint de camí a l’escola, així que l’hem anat a buscar per ajudar-la a arribar a l’escola. Cliqueu a la foto i veureu les fotos.

CONTACONTES: EL BORINOT

HAN VINGUT A EXPLICAR-NOS ELS CONTES:

• L’HERBA DE POLIOL
  • LA SOPA DE PEDRES

ENS HEM TROBAT P3, P4 I P5 A PSICOMOTRICITAT.

CLIQUEU LA FOTO PER VEURE MÉS

KODAK Digital Still Camera

TOM

A finals de setembre va vindre un auxiliar de conversa a la nostra escola, es diu Tom. Va vindre per ajudar a l’Àngels i també per ajudar-nos a nosaltres, per conversar, fer jocs en anglès, etc… Només ho fa a primària, en concret a cicle… Llegeix més»

EL NOSTRE HORT

Els nens de 3r i 4t de l’escola els Raiers han creat un hort per fer un taller de jardineria en anglès.

A l’escola els Raiers, els nens de cicle mitjà han creat un  hort per practicar la llengua anglesa. Durant aquest procés han practicat en… Llegeix més»

LUDOTECA

El dilluns els infants de P5B vam anar a la Ludoteca. Ens vam trobar coses diferents de l’any passat. Ens ho vam passar genial!!