octubre de 2017

TALLER D’ ENGLISH

DIJOUS 19 D’OCTUBRE DE 2017 AMB L’EMMMA APRENEM ANGLÈS: BALLANT CANÇONS CANTANT I MIRANT ELS VIDEOS EN ANGLÈS LES FOTOS LES TROBAREU CLICANT AQUÍ.     AQUEST ARTICLE L’HA FET: EL GUIU, L’ALEXANDRA, EL TAHA, LA CARLA, LA MARIA, L’ÀLEX N, EL DANI, L’ANDREINA, EL QUIM, LA DANIELA, EL VÍCTOR I L’AYOUB.

TALLER D’ ENGLISH Llegeix més »

Taller de fruita

Avui ha vingut el Toni i ens ha explicat un conte sobre la fruita, tot donant importància al seu valor nutritiu. Hem fet un iman de MADUIXA que penjarem a la nevera i així recordarem d’agafar una fruita: pera, poma, plàtan, maduixa, raïm,… Mireu si ens ho hem passat bé, clicant aquí

Taller de fruita Llegeix més »

CAMILLE SANT-SAËNS

Després d’anar al Camp d’aprenentatge de Sant Llorenç de Mongai i saber més coses de la feina dels arqueòlegs, a l’aula de música estem treballant l’audició dels “Fòssils” del Carnaval dels animals de Camille Sant-Saëns.  

CAMILLE SANT-SAËNS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut